În timp ce BMW X6 se prezintă ca plăcerea vinovată a multora dintre fanii BMW, SUV-ul X5 este, mai degrabă, alegerea celor care ţin la brand, dar care sunt mai pragmatici prin natura lor. Iar oamenii pragmatici nu vor o maşină care să iasă în evidenţă cu orice preţ, ci vor mai degrabă o ofertă care să le bifeze cât mai multe dintre nevoile practice.
Apoi mai este şi X5-ul de la A.R.T., un atelier de tuning din Germania, care preferă să se etaleze cu 25% mai musculos decât în versiunea standard. Nu, nu singurii – cei de la A.R.T. – care fac asta, însă acesta este unul dintre cele mai „nucă-în-perete” X5-uri pe care le-am văzut în ultimul timp.
O fi de la faptul că embosarea caroseriei îţi dă impresia că i-au fost lipite bucăţi de material peste cel deja existent, o fi de la faptul că este mult prea încărcat în partea din faţă, sau o fi de la faptul că nu pot percepe un BMW X5 decât ca un pragmatic, lăsând gândurile murdare pe seama lui BMW X6.
Jantele de 22 de inci, însă, arată foarte-foarte bine. xHawk5 – căci aşa se numeşte – aduce, pe lângă modificările estetice, upgradeuri la sistemul de frânare, la suspensii şi la… motorizările diesel. OK, e timpul să ne oprim aici.
Te las cu galeria foto de mai sus şi cu întrebarea „când a fost ultima dată când ai văzut un X5 modificat care să arate bine, dar bine?”. Vino şi cu poze, dacă se poate.